5 روش برای محبوبیت کسب و کارهای کوچک در اجتماع

14 دی 1399 - 11:00
بازاریابی - 5 روش برای محبوبیت کسب و کارهای کوچک در اجتماع
5 روش برای محبوبیت کسب و کارهای کوچک در اجتماع
امتیاز مطلب: 94%

مدیریت یک کسب و کار کوچک می تواند کار دشواری باشد؛ و البته بدون حمایت نواحی محلی، این کار دشوارتر می شود. با این اوصاف، پیدا کردن روش هایی برای ماندگاری شرکت در این جمعیت شلوغ و جلب توجه مشتریان، امری ضروری است. در گذشته، تبلیغات بهترین روش برای به دست آوردن درآمد بیشتر بود. اما امروزه، به تلاش های بیشتری نیاز دارد.

به مرور زمان، کسب و کارهای کوچک بیشتری در می یابند که بهترین راه برای پیروزی در این مسیر، محبوبیت در جوامع است؛ آنها باید نشان دهند که به مشکلات منطقه و سلامت اقتصادی ناحیه اهمیت می دهند. با این وجود، شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، چگونه می توانید به چنین هدفی دست یابید، در حالیکه به سلامتی اقتصادی شرکت خود نیز فکر می کنید؟ این ایده ها برای شروع، مناسب هستند؛ با یوکن همراه شوید:

1. پرسنل خود را از میان افراد محلی انتخاب کنید.

به کار گرفتن افرادی با بهترین مهارت ها، امری ضروری است؛ اما جذب استعدادهای محلی نیز به همان اندازه با اهمیت است و در برقراری ارتباط با جوامع نقشی اساسی دارد. برای مثال، شما افرادی را به کار می گیرید که به ناحیه ی مورد نظر، وفادار هستند و  می توانند اطلاعاتی را نیز درباره ی بازار منطقه در اختیار شما قرار می دهند.

2. رویداد و مراسم های مختلفی را برگزار کنید.

ایجاد یک رابطه ی سالم با مشتریان محلی در رشد کسب و کار، تاثیر بسزایی دارد. بنابراین، با انجام کاری که در خاطرات آنها می ماند و باعث لذت و سرگرمی آنها می شود، می توان بهترین تجربه را ایجاد کرد و چنین رابطه ای را تشکیل داد. میزبانی یک مهمانی یا رویداد، باعث محبوبیت کسب و کارهای کوچک در جوامع شده و نام شرکت را بر سر زبان ها می اندازد. زمانی که مشتری ها تجربه ی دلپذیری را از شما به خاطر داشته باشند، هنگام خرید به محصول یا خدمات شما فکر کرده و از آن استقبال می کنند.

3. برای رویدادهای خوب و مثبت داوطلب شوید.  

با داوطلب شدن نیروی کارتان در رویدادهایی مثل خیریه و دیگر رویدادهای مثبت دیگر، می توانید به تقویت پروفایل شرکت خود بپردازید. مزایای انجام دادن چنین کارهایی، نتایج چشمگیری دارد. با این کار، به راحتی در میان جوامع محبوب می شوید و نمای خوبی از شرکت خود را به نمایش می گذارید. باید به دنبال رویدادهای خیریه و مشابه در ناحیه ی خود باشید. اگر شرکت شما نیز از خدمات یا استعداد منحصر به فردی برخوردار است که می تواند در این رویداد، مفید واقع شود، آن را به صورت رایگان در اختیار این امور قرار دهید. با این کار، علاوه بر آگاهی مردم درباره ی نوع خدمات، می توانید مشتریان زیادی را در آینده برای خود پیدا کنید.

4. حمایت های مالی ارائه دهید.

بیشتر جوامع به بهبود اوضاع تحصیل جوانان منطقه ی خود اهمیت می دهند؛ بنابراین، یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط میان کسب و کار با جمعیت ناحیه این است که روی شهروندان آینده ی این منطقه سرمایه گذاری کنید. ارائه ی بورسیه های تحصیلی به دانش آموزان محلی که تمایل دارند در صنعت مورد نظر شما، ادامه ی تحصیل دهند، نشان می دهد که به استعدادهای محلی ایمان دارید و از اینکه به آنها کمک کنید تا بهترین خودشان را ارائه دهند، خوشحال می شوید.

قمر زمان، مدیرعامل Submit Press Release 123 در این باره می گوید: "کمک های مالی به خانواده های محلی، جایگاه خوبی را برای شما به وجود می آورد و حمایت خانواده ها را به همراه دارد."

5. به خیریه ها کمک کنید.

یکی از بهترین روش هایی که شما را دیگر شرکت ها متمایز می کند، کمک به خیریه های محلی است. کمک کردن در پروژه های محلی و یا حمایت کردن از رویدادهای مشابه، تصویر متمایزی را از شرکت شما در ذهن افراد ایجاد می کند.

مدیریت کسب و کارها به اندازه ی کافی دشوار است که شاید برای این کارها وقت نداشته باشید؛ اما با سرمایه گذاری محلی، در واقع به خودتان لطف کرده اید. حسن نیتی که از طریق این اعمال بشر دوستانه شکل می گیرید، احترامی که جامعه برای شما قائل می شود را عمیق تر می کند.

محبوبیت عمومی ناشی از آن باعث می شود که تصویر خوبی از شما شکل بگیرد و آگاهی مردم نیز نسبت به مدل کسب و کار شما افزایش یابد. در بازار پر رقابت امروزی، مشتری ها تمایل دارند از کسانی خرید کنند که ویژگی های خوبی را از خود نشان داده اند و تنها به سود خود فکر نمی کنند.

 

منبع: entrepreneur

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2021-01-04 00:00:30
دسته بندی ها