9 دلیل که نشان می‌دهد چرا کسی به محتوای شما توجه نمی‌کند

12 خرداد 1400 - 11:00
بازاریابی - 9 دلیل که نشان می‌دهد چرا کسی به محتوای شما توجه نمی‌کند
9 دلیل که نشان می‌دهد چرا کسی به محتوای شما توجه نمی‌کند
امتیاز مطلب: 99%

همه می‌خواهند بدانند که چطور می‌شود در دنیای تجارت آنلاین موفق شد. این سوالی بزرگ است. چگونه ما افراد را برای جلب توجه فرا می‌خوانیم؟ مشاوران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند: شما باید از تصاویر و ویدیو استفاده کنید. این برای آینده است. خب، این مثل پرسیدن این سوال است، «چطور چیزی بپزم که دیگران دوست داشته باشند» و برای استفاده از غذا فرا خوانده شوند. با یوکن همراه باشید.

در واقع، ما درباره‌ی قالب محتوا، به آن اندازه ای که کیفیت مهم است صحبت نمی‌کنیم. اگر تصاویر با کیفیت کلید موفقیت است، پس چطور صفحات اینستاگرامی با بودجه‌های کم توانسته‌اند سه میلیون دنبال کننده داشته باشند؟ اگر ویدیو کلید است، پس چطور کانال‌های یوتیوب با پست‌های هفتگی‌شان تنها  1,000مشترک دارند؟

در بسیاری از موارد، برندها (و افراد) فکر می‌کنند که اقداماتشان موفقیت را مشخص می‌کند. در حالی که پست گذاشتن‌های روزانه مثل عکس و موارد دیگر، هیچ چیزی را تضمین نمی‌کند. اگر شما هر روز در فیسبوک یا اینستاگرام پست می‌گذارید، به این معنی نیست که مطالب و تصاویر خوب و با ارزشی منتشر می‌کنید.

در اینجا مواردی را می‌بینید که به بهتر شدن برندتان در زمینه‌ی آنلاین کمک می‌کند. چرا مردم در درجه‌ی اول به شما توجه نمی‌کنند؟

1. محتوای شما مانند بقیه افراد است

این دلیلی است که نشان می‌دهد چرا بررسی‌های رقابتی مهم است. اگر شما کاری را می‌کنید که همه انجام می‌دهند، چطور انتظار دیده شدن دارید؟ یا بدتر از آن، چرا کسی باید شما را فالو کند، در حالی که کس دیگری را با محتواهای شبیه شما فالو می‌کند؟

2. شما هیچ پیام واقعی و با ارزشی ندارید

پست‌های انگیزشی مثل جملاتی مبهم و بی‌ارزش که از دیالوگ‌های فیلم‌های مسخره گرفته می‌شوند، محتوای خوب به شمار نمی‌روند. شما باید بدانید، با چه صدایی حرف بزنید که شما را منحصر به فرد می‌کند و چه پیامی برندتان را بهتر از قبل می‌کند.

3. شما از بهترین شیوه پیروی نمی‌کنید

اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام در فیسبوک، هشتگ‌ها و غیره، بهترین روش کاری نیستند. شما باید روش‌های دیگری را هم انتخاب کنید.

4. شما هرگز همکاری نمی‌کنید

این سریع‌ترین راه برای گسترش کارتان است. اگر فکر می‌کنید که دیگران شما را "پیدا می کنند"، در اشتباه هستید. شما باید همکاری کنید و وقت بیشتری برای دیده شدن محتوایتان بگذارید، بجای اینکه آن را به باد بسپارید.

5. شما درک درستی از مخاطبانتان ندارید

بین فکر کردن شما درباره‌ی خواسته‌ی مخاطبان و چیزی که توجه آن‌ها را جلب می‌کند، تفاوت وجود دارد. محتوایتان را ببینید. ببینید چه محتوایی مورد علاقه آن‌ها است. و سپس از محتوایی که هیچ کس دوست ندارد خلاص شوید.

6. شما ثابت قدم نیستید

افراد زیادی هستند که صفحه‌ای جدید در شبکه‌های اجتماعی می‌سازند و دوام نمی‌آورند. یا بدتر از آن، آن‌ها تنها چند صد فالوور دارند و با خودشان می‌گویند، "من 362 نفر را دارم که به من در توییتر توجه می‌کند! این واقعا زیاد است!" خیر، این تعداد واقعا زیاد نیست. و هیچ کس به شما، حد اقل تا زمانی اینگونه فکر کنید نگاه نمی‌کند.

7. امروز هم همان کاری را می‌کنید که دیروز انجام دادید

شما باید محتواهایتان را روز به روز بهتر کنید. چرا که بدون پیشرفت در محتواهایتان، دیگر کسی شما را فالو نمی‌کند. آن‌ها هم می‌خواهند با شما چیزهای بهتری بخوانند. برای آن‌ها هم بهتر شدن شما مفید است. آن‌ها می‌خواهند بدانند کسی یا چیزی را فالو می‌کنند که در مسیری رو به بهتر شدن است.

8. شما ارزش کافی ارائه نمی‌دهید

این مورد بسیار مهم است. اگر صفحات شما بهترین منبع اینترنت در بازار یا موضوعی که کار می‌کنید نیست، یعنی به اندازه کافی تلاش نکرده‌اید. فردی که شما را فالو می‌کند پیدا کنید، یا کسی که دوستش دارید یا کسی که بازار شما را دارد. حال، کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند را سعی کنید به شیوه‌ای بهتر انجام دهید. این رقابت شما است.

9. شما به دیگران چیزی یاد نمی‌دهید

اغلب افراد، بحث آموزشی را فراموش می‌کنند. پست گذاشتن کافی نیست. شما می‌خواهید که افراد، بارها و بارها به صفحه‌تان برگردند، چرا که شما با محتواهای مفیدتان، به آن‌ها چیزی یاد داده‌اید. اگر به مخاطبانتان، هر روز چیزی تازه یاد ندهید، آن‌ها هم دلیلی ندارند که به شما توجه کنند.

 

منبع: inc

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2021-06-03 01:55:35
دسته بندی ها