راه‌حل‌هایی برای افزایش بهره‌وری افراد دور کار؛ کسب درآمد بیشتر در منزل!

28 اردیبهشت 1396 - 6:30
بازاریابی اینترنتی - راه‌حل‌هایی برای افزایش بهره‌وری افراد دور کار؛ کسب درآمد بیشتر در منزل!
راه‌حل‌هایی برای افزایش بهره‌وری افراد دور کار؛ کسب درآمد بیشتر در منزل!
امتیاز مطلب: 97%

اگر قصد دارید در منزل کسب درآمد کنید و برای خود شغلی داشته باشید، باید روی این مسئله تمرکز کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. با یوکن همراه باشید.

اخیراً کار در منزل یا آزادکاری در حال فراگیر شدن است، به‌طوری‌که مرکز آمار جهانی اعلام کرده بیش از 54 درصد از مشاغل تا سال جاری میلادی تمام فعالیت‌های خود را به‌صورت اینترنتی انجام خواهند داد. در این راستا پیش‌بینی می‌شود تا سال 2020 میلادی در حدود 40 درصد نیروی کار شرکت‌ها را کارمندان دورکار تشکیل ‌دهند.

در سال‌های اخیر امکان کار کردن از راه دور برای افراد به وجود آمده، به‌طوری‌که سایت‌های زیادی در سراسر دنیا این امکان را برای بسیاری از کاربران فراهم کرده‌اند و هر فردی می‌تواند بدون هیچ مهارتی از طریق آزادکاری به کسب درآمد بپردازد، حتماً می‌دانید این شغل نیاز به هیچ سرمایه‌ای هم ندارد. پس می‌توان از هرجایی با بهره‌مندی از لپ‌تاپ و اینترنت پرسرعت از این طریق درآمد کسب کرد. پروژه‌های زیادی درزمینهٔ نویسندگی، ویراستاری، برنامه‌نویسی، طراحی وب، بازاریابی و ... وجود دارد که از طریق آزادکاری قابل انجام است.

تصور کنید شما یک آزادکار یا دور کار هستید، چطور می‌توانید میزان بهره‌وری خود را برای این کار افزایش دهید؟ در ادامه راه‌هایی که سبب می شود بهره‌وری آزاد کاران افزایش یابد را معرفی می‌کنیم.

دفتر کار مناسبی برای خود داشته باشید

شاید خیلی از کارمندان که حقوق ثابتی دارند دورکاری را شغلی دوم با درآمد پایین تلقی کنند؛ اما اگر فردی به این شغل به دید منبع درآمد و کسب‌وکار جدی نگاه کند، نیازمند جایی است که بتواند کارهای خود را بدون مزاحمت و سروصدا به انجام برساند؛ زیرا آزادکاری در هنگام دراز کشیدن، حرف زدن با اعضای خانواده و تماشای تلویزیون هیچ بهره‌وری نخواهد داشت. پس برای این‌که حواستان با عوامل بیرونی پرت نشود باید یک دفتر مناسبی برای خود دست‌وپا کنید تا به اطرافیان هم نشان دهید کارتان بسیار جدی است و یک کسب‌وکار به‌حساب می‌آید. پس توصیه می‌شود اگر به دنبال شغل دورکاری به‌طورجدی هستید، محیط مناسبی برای انجام کارهای خود داشته باشید.

هم‌زمان در چند سایت آزادکاری کارکنید

اگر می‌خواهید درآمد قابل‌توجهی از طریق دورکاری داشته باشید، باید هم‌زمان در چند سایت که در این زمینه فعالیت دارند عضو شوید؛ زیرا وقتی در سایت‌های بیشتری عضو باشید، احتمال این‌که پروژه‌های بیشتری به دست بگیرید بالاتر می‌رود و میزان درآمدتان نیز افزایش خواهد یافت. البته این قضیه دوطرفه است و خیلی از کارفرمایان پروژه‌های خود را در چند سایت آزادکاری ثبت می‌کنند، پس با عضویت در چند سایت شانستان برای دریافت کار بیشتر خواهد شد.

آماده اضافه‌کاری باشید

نباید توقع داشته باشید با آزادکاری خیلی زود به درآمد و سود خوبی برسید. باید صبر داشته باشید و زمان بگذارید تا سوددهی نصیبتان شود. مثلاً عضویت و تکمیل مشخصات در این سایت‌ها وقت زیادی از شما می‌گیرد، حتی باید وقت بگذارید تا کارفرما برای تحویل پروژه قانع شود. شاید در شروع کار برای انجام پروژه‌ها زمان زیادی صرف کنید، اما با گذشت زمان و تبدیل به یک آزادکار مجرب و باتجربه، در وقتتان نیز صرفه‌جویی می‌شود و پروژه‌ها را آسان‌تر از قبل به انجام می‌رسانید. پس اگر می‌خواهید درآمد خوبی از آزادکاری داشته باشید، باید صبور باشید و وقت بگذارید.

رزومه کاری خوبی داشته باشید

سعی کنید از انجام پروژه‌ها سابقه خوبی برای خودتان ایجاد کنید تا به اعتبارتان برای انجام کارهای آتی افزوده شود. تصور کنید کارهای خود را پیش از موعد مقرر و باکیفیت بالا تحویل کارفرما دهید، این کار امتیازی برای شما به‌حساب می‌آید تا کارهای بیشتری از سوی کارفرمای فعلی دریافت کنید. در واقع نظم و متعهد بودن سبب می‌شود تا کارفرماها شما را به افراد دیگر معرفی کند و از این طریق بهره‌وری و درآمد خود را افزایش دهید.

ابزار مناسبی برای کار خود انتخاب کنید

افراد دور کار همیشه باید گجت هایشان را همراه داشته باشند تا همیشه در جریان اخبار مرتبط با پروژه‌های جدید قرار گیرند و از هر فرصتی برای دریافت کار جدید استفاده کنند. خیلی از آزاد کاران برای این منظور از لپ‌تاپ‌های قابل‌حمل و سبک، تبلت و گوشی‌های هوشمند با باتری کم‌مصرف و میزان حافظه بالا استفاده می‌کنند.

کارتان را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید

در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید توانایی‌های خود را در معرض نمایش عموم قرار دهید. در واقع شبکه‌های پرطرفدار چون فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین مهارت‌های شما را در معرض دید کارفرماهای زیادی قرار می‌دهند. پس توصیه می‌شود تمام مهارت‌هایتان را در صفحه پروفایل خود عنوان کنید و حتی نمونه کارهایتان را در آنجا بگذارید.

به فکر آینده کاری‌تان باشید

برای پیشرفت در دنیای کسب‌وکار باید خلاق باشید. اگر در جستجوی افزایش درآمدتان از طریق آزادکاری هستید، باید به فکر آینده باشید. سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، حمل‌ونقل، ساختمان‌سازی، معدن و ... بهترین راه‌حل برای افزایش درآمد از طریق دورکاری است.

 

منبع : Entrepreneur

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2018-04-18 15:49:44
دسته بندی ها