روش تغییر مدیریت برای تبدیل شدن به مدیری موفق از زبان مدیر عامل اسکویراسپیس

30 بهمن 1398 - 6:00
مدیریت شخصی - روش تغییر مدیریت برای تبدیل شدن به مدیری موفق از زبان مدیر عامل اسکویراسپیس
روش تغییر مدیریت برای تبدیل شدن به مدیری موفق از زبان مدیر عامل اسکویراسپیس
امتیاز مطلب: 93%

مدیر عامل اسکویراسپیس بیان می‌کند که چگونه روش مدیریتش همانطور که او از یک جوان 21 ساله مستقل به رهبری شرکت 200 میلیون دلاری  تبدیل شد تغییر کرد. در ادامه با یوکن همراه باشید.

در روزهای آغازین اسکویراسپیس، بنیان‌گذار و مدیرعامل آنتونی کاسالنا کارهای فراوانی انجام می‌داد.

او روز‌های خود را صرف دست و پنجه نرم کردن با مسائل تصادفی مانند نوشتن کد، کپی نوشته‌های بازاریابی و حتی پاسخگویی به بلیت‌های خدمات مشتریان می‌کرد.

او می‌گوید: "من تمایلی برای رفتن و حل کردن مسائل به وسیله خود داشتم. من یک مهندس بودم و می‌خواستم تمام مسئله را با مهندس بودن خود حل کنم و در مرحله‌ای این موضوع مانع پیشرفت می‌شود."

اما برای مدتی، این روش برای کاسالنا جواب داد. او سیستم مدیریت محتوا را در سال 2003 به عنوان یک دانشجوی 21 ساله دانشگاهی مریلند تأسیس کرد . او با اجتناب از گسترش بسیار سریع، می‌گوید که توانسته است کسب و کار خود را به طور صحیح حفظ کند.

اما، در نهایت، حجم کاری او پایدار نبود. کاسالنا می‌گوید که یک روز از خواب بیدار شده و متوجه شده است که او  چندین اهداف بلندمدت که  بر روی آن‌ها کار می‌کرده است را از دست داده، او نمی‌توانست ادامه کارهای بسیاری را انجام دهد و شرکت را اداره کند، شرکتی که امروزه شرکتی 200 میلیون دلاری ست.

کاسالنا در این مورد می‌گوید: "مانند آن بود که فقط کار بیهوده انجام می‌دادم. باید چیزی را تغییر می‌دادم، بنابراین شروع به استخدام افراد کردم."

اگرچه می‌گوید که تجربه او لزوما  جهانی قابل اجرا نیست، کند بودن در استخدام سبب یک پیشرفت بزرگ شد.

کاسالنا می‌گوید: "این کار من را با تمام جنبه‌های کسب و کار آشنا کرد.به محض این که می‌توانستم، هنگامی که پس از گذشت چند سال اشخاص را وارد شرکت می‌کردیم، ایده‌هایی از آنچه که برای انجام کارهای خاص باید انجام بشود، داشتم. همچنین فکر می‌کنم که استخدام کردن سخت،کسب و کار را برای مدتی طولانی ضعیف نگه داشت احتمالا این کسب و کار بیشتر طول کشید تا رشد بیشتری داشته باشد، زیرا افراد دیگر شجاعت آن را نداشته‌اند، اما من فکر می‌کنم که حل مشکلات به وسیله‌ی خود واقعا مثبت بوده است. "

کاسالنا می‌گوید که با اعطای کار و رشد تیم خود، او آموخته است که چگونه بهتر می‌تواند انتظارات خود را مدیریت کند و گروهی را اداره کند. او اکنون یک تیم که از بیش از 650 کارمند تشکیل شده است را داراست که در سراسر نیویورک، دوبلین و پورتلند گسترده هستند.

امروزه کاسالنا، یک سبک مدیریتی متمرکزانه و مینیمالیستی را اتخاذ کرده است.

او می‌گوید: "دانستن اینکه چگونه فقط چیزهایی را بیان کنیم و چیزهای غیر مهم را از سر راه برداریم، واقعا برای موفقیت مهم است. چیزهایی که شما را در گذشته موفق ساخته‌اند لزوما در آینده شما را موفق نمی‌کنند. "

بیشتر بخوانید: مدیرعامل جدید مشکل گفتن "رویای بزرگ داشته باشید" به کارآفرینان را بیان می‌کند.

 

منبع: Businessinsider

 

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-02-19 11:02:34
دسته بندی ها