نکات قانون جاذبه در کسب و کار - افکار خود را مثبت نگه‌دارید

10 اسفند 1398 - 6:00
مدیریت شخصی - نکات قانون جاذبه در کسب و کار - افکار خود را مثبت نگه‌دارید
نکات قانون جاذبه در کسب و کار - افکار خود را مثبت نگه‌دارید
امتیاز مطلب: 94%

در این مقاله می‌خواهیم بر روی تفکر مثبت برای موفقیت در کسب و کار ، چگونگی مثبت نگه‌داشتن افکار و چگونگی تغییر دادن سریع افکار از منفی به مثبت تمرکز کنیم برای آشنایی بیشتر با قانون جذب و تغییر افکار منفی به مثبت با یوکن همراه باشید.

برای کسانی که فیلم موفق و پرفروش "راز" را دیده‌اید، احتمالا این نقل قول‌ از مایک دولی را می‌شناسید.

افکار تبدیل به چیزها می‌شوند- مایک دولی

پس چرا مثبت‌ اندیشی در قانون جاذبه بسیار حائز اهمیت است؟

پس از تقریبا 2سال مطالعه قانون جاذبه با مرکز آموزش قانون جاذبه و سپس از سال 2011 با استفاده از دانشم در زندگی و کسب و کار خود و همچنین کمک به مردم در سراسر جهان، آنچه من درک کرده‌ام این است.

این احساسات شما هستند که بسیار اهمیت دارند.

این احساسات شما هستند که قانون جاذبه بیشترین پاسخ را به آن‌ها می‌دهند.

با این حال، هنگامی که می‌گویم قانون جاذبه به افکار، احساسات، عقاید، حرف‌هایی که می‌زنید و کارهایی که می‌کنید پاسخ می‌دهد، تمامی این‌ها نیز درست است.

تمامی این‌ها به هم متصل هستند و همه به احساسات شما بازمی‌گردند.

اگر افکار شما مثبت باشند، ارتعاشات شما به جهان هستی مثبت می‌شود و احساسات شما نیز مثبت خواهد شد.

نکته کلیدی قانون جاذبه "قانون جاذبه به شما ارتعاشات کائناتی مناسب شما را می‌دهد."

افکار شما بسیار مهم هستند و به طور کلی منعکس‌کننده احساسات و اعتقادات شما هستند.

آیا من باید همیشه مثبت بیندیشم؟

من می‌خواهم به سرعت جواب این سوال را بدهم زیرا در طول سا‌ل‌ها با افراد زیادی درباره این موضوع گفت و گو کرده‌ام. در یک دنیای ایده‌ آل، همیشه می‌توانیم مثبت بیندیشیم، اما در واقعیت، حداقل در واقعیت زندگی من این طور نیست. اتفاقاتی می‌افتد که باعث کلافگی من می‌شوند (احساس منفی)، من را ناراحت، عصبانی، ناامید می‌کنند و یا باعث می‌شوند احساس گناه بکنم و بسیاری از مسائل دیگر نیز وجود دارند.

در دنیای واقعی، اکثر ما احساسات منفی را در مراتب مختلف از زندگی به طور منظم تجربه می‌کنیم که این یک امر طبیعی است.

پس خود را به دلیل تجربه احساسات منفی یا منفی اندیشی سرزنش نکنید. من برای شما نکاتی بسیار جذاب و فوق‌العاده درباره این موضوع دارم که می‌تواند به شما کمک کند.

چرخه منفی اندیشی

آیا تابه‌حال متوجه شده‌اید که زمانی که شما یک تفکر منفی داشته‌ باشید، تفکرات منفی دیگر نیز به سمت شما هجوم می‌آورند؟ این قانون جاذبه است. افکار منفی، افکار منفی را جذب می‌کنند و این افکار شما را به سرعت وارد چرخه منفی اندیشی می‌کنند.

ذهن ناخودآگاه شما فکر می‌کند که این افکار همان افکاری است که شما می‌خواهید داشته باشید، حتی کائنات نیز فکر می‌کند که این چیزی هست که شما می‌خواهید. سپس، حدس می‌زنید چه چیزی در زندگی شما نمایان می‌شود؟

این تقریبا تعریف سریعی از قانون جاذبه بود. خوشبختانه، برای همه ما این روند با تاخیر همراه است، زیرا بسیاری از ما احساس و تفکری به احساس و تفکری دیگر در حال حرکت هستیم و کائنات از نسبت به آنچه ما می‌خواهیم سردرگم می‌شود.

این چیزی است که من می‌خواهم شما به یاد آورید، چرخه افکار مثبت و منفی هستند، هر تفکر منفی، افکار منفی دیگر را جذب می‌کند اما این مسئله درباره افکار مثبت نیز صدق می‌کند، هر فکر مثبت، افکار مثبت را به خود جذب می‌کند.

بنابراین شما آگاهانه و به صورت عمدی به سمت مثبت‌ها حرکت کنید و آن چرخه مثبت را شروع کنید. شما ممکن است به سمت افکار منفی کشیده شوید، بنابراین شما باید قوی و پایدار باشید.

به اضافه کردن افکار مثبت ادامه دهید و با آن‌ها افکار منفی را جایگزین کنید، شروع چرخه افکار مثبت ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

ایجاد تغییر از افکار منفی به افکار مثبت

حال که با کارایی افکار و اینکه چگونه با قانون جاذبه در ارتباط هستند آشنا شدید می‌خواهیم به حقایق کلیدی قانون بپردازیم.

حقایق کلیدی قانون جاذبه

  1.  قانون جاذبه از افکار شما الگو برداری می‌کند
  2.  افکار شما بخشی از آنچه برای شما در نظر کائنات مناسب به نظر می‌رسد، هستند.
  3.  در این چرخه تاخیر وجود دارد و به دلیل اینکه شما یک تفکر منفی داشته‌اید، برای شما اتفاقات منفی نمی‌افتد.
  4.  مهم‌ترین قسمت تغییر سریع از افکار منفی به افکار مثبت است.

در متون پایین برخی ایده‌های ساده برای کمک به شما در حفظ افکار مثبت خود هنگامی که افکار منفی در میان تغییر افکار خودشان را نشان می‌دهند، وجود دارد.

تصدیق‌ها

تصدیق و تاییدهای مثبت راه شخصی موردعلاقه من برای نگه‌داری افکار مثبت است. آن‌ها مثبت هستند و اغلب عباراتی در زمان حال را نشان می‌دهند.

به چند مثال زیر توجه کنید

من موفق هستم.

من باهوش هستم.

کسب و کار من موفق است.

من ثروتمند هستم.

بیانه‌هایی مانند من....هستم، من....دارم عباراتی بسیار قدرتمند در موضوع تصدیق و تایید هستند. شما می‌خواهید که چه باشید؟ برای خود چند تصدیق ایجاد کنید.

تمرین کردن تصدیق‌ها

ببینید که آیا می‌توانید 10 تصدیق "من....هستم" و تصدیق "من.....دارم" را برای خود بسازید؟

این‌ها همان چیزی است که من تصدیق می‌نامم. ما همچنین می‌توانیم آن‌ها را طولانی‌تر و عمیق‌تر کنیم. مانند

"هرروز به هر طریقی زندگی من بهتر و بهتر می‌شود یا هرروز و به هر طریقی کسب و کار من بهتر و بهتر می‌شود.

 مشتریان من همیشه سر زمان معین خود ، کاملا آماده و آماده شروع به کار می‌آیند. آن‌ها کار کردن با من را دوست دارند و به همه دوستانشان می‌گویند که من چقدر عالی هستم.

من بسیار خوش‌شانس هستم، فرصت‌های شگفت‌انگیز همواره در جلوی راه من قرار می‌گیرند."

شما می‌توانید فوق‌العاده خلاق باشید. تنها قاعده واقعی این است که تمام این عبارات باید مثبت باشند.

برخی از افراد می‌گویند که تصدیق برای آن‌ها جواب نمی‌دهد.

یک راه وجود دارد که من می‌خواهم اگر همچنین حسی دارید این راه را امتحان کنید.

تصدیق‌هایتان را برای خودتان قابل باور کنید. یک مثال خوب شخصی است که بسیار به دیگران بدهکار است و می‌گوید "من ثروتمند هستم."، این بیشتر همانند یک دروغ است و حتی می‌تواند باعث بروز احساسات منفی شود. یک تصدیق بهتر می‌تواند این باشد که "وضعیت مالی من هرروز در حال بهبودی است". این عبارت مثبت بوده و برای شما حس بهتری را به ارمغان می‌آورد. همیشه چیزهایی که باعث می‌شوند حس بهتری پیدا کنید و برای شما مناسب‌تر است را هدف خود قرار دهید.

افکاری برای حسی بهتر داشتن

همان‌طور که در بالا اشاره کردم، شما باید برای احساس بهتری داشتن افکاری مناسب داشته باشید. اگر شما بتوانید از احساسی که بسیار منفی است به احساسی بسیار مثبت برسید این بسیار عالی است. اکثر اوقات من نمی‌توانم این کار را انجام دهم و می‌دانم مشتریان من هم با این موضوع بسیار درگیر هستند.

پس به دنبال افکاری مناسب برای حسی بهتر باشید.

یک مثال برای روشن کردن بیشتر این مسئله

"من به اندازه کافی فروش نمی‌کنم و به زودی پول‌هایم تمام می‌شود و مجبور می‌شوم کسب و کارم را ببندم و بی‌خانمان خواهم شد...(ببینید چگونه یک تفکر منفی می‌تواند روی شما تاثیر بگذارد.)"

بیایید تفکری بهتر را جایگزین این تفکر منفی کنیم و اوضاع را کاملا عوض کنیم.

"من کمی فروش داشته‌ام، کمی پول در دست و بالم هست، کسب و کار من نیز باز است و یک خانه هم دارم."

و چند مورد دیگر

"من یک لیست پستی دارم که در آن روابطم را می‌سازم و می‌توانم علاوه بر برقراری ارتباط با مشتری‌های فعلی مشتری‌های جدیدی به دست بیاورم.

من حضور آنلاین خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنم که کسب و کار من را بیشتر و بیشتر در مقابل چشمان مردم قرار می‌دهد.

من محصولات یا خدمات موجود برای فروش دارم.

من افرادی را در کنارم دارم که از من حمایت می‌کنند."

این افکار مثبت ممکن است در ابتدا کمی آسان باشد اما پایدار باشید و چرخه شروع خواهد شد.

نکته کلیدی قانون جاذبه "همیشه به دنبال فکری مناسب برای ایجاد حسی بهتر باشید."

بر روی دستاوردهای خود تمرکز کنید

من شما را به نگه‌داشتن دفترچه‌ای از دستاوردهایتان در روزهای ایده آل تشویق می‌کنم. هنگامی که تمرکز خود را بر دستاوردهای خود قرار می‌دهید، انرژی مثبت (موجی مثبت بر روی کسب و کارتان) ایجاد می‌کنید. این واقعا مهم نیست که دستاورد چقدر کوچک باشد، اگر هرگونه دستاوردی باشد هم می‌تواند به تغییر حس شما به حسی مثبت کمک کند.

در ابتدای کسب و کارم من دفترچه دستاوردهای خود را نوشتم و بعضی روزهای در نهایت چیزهایی مانند، "من پستی در فیس‌بوک گذاشتم"، غذا را بدون سوزاندن آماده کردم." (باور کنید در آن زمان یک دستاورد بزرگ به حساب می‌آمد زیرا آشپزی و اداره کردن کسب و کار با یکدیگر هم‌خوانی ندارند.)

با گذشت زمان توانستم دستاوردهای بزرگی مانند به دست آوردن اولین مربی‌گری مشتریان، انتشار اولین کتابم، شروع اولین کلاسم و غیره را اضافه کنم.

رسیدن به این عادت می‌توان بسیار به شما کمک کند. این عادت یک تمرین انگیزشی روزانه است، به شما کمک می‌کند که بر روی جنبه‌های مثبت کسب و کارتان در بلند مدت تمرکز کنید، و هنگامی که به دفترچه خود نگاه می‌کنید، شما واقعا دستاوردهای خود را حس می‌کنید که این احساس واقعا در حرکت به جلو و رسیدن به دستاوردهای بیشتر و بیشتر به شما کمک می‌کند.

تمرکز بر قدردان بودن

قدردانی قدرت فوق‌العاده احساس ما است.

واقعا هم این‌گونه، شگفت‌انگیز و قدرتمند است که باید بسیار بیشتر در زندگی و کسب و کار از آن استفاده کرد.

شما ممکن است بدترین روز خود را داشته باشید و اگر بر روی قدردانی تمرکز کنید، می‌تواند بلافاصله احساسات شما را مثبت کند.

مهم نیست که چقدر اتفاقات بدی در زندگی شما می‌افتد. هر کسی چیزی در زندگی خود دارد که نسبت به وجود آن قدردان باشد.

من حدس می‌زنم که حتی اگر شما هنوز هم کسب و کار ایده‌ آل خود را به دست نیاورده‌اید و یا حتی اگر در حال تلاش برای رساندن خود به حداقل‌ها همراه با ساخت کسب و کار خود هستید، شما چیزهای بسیاری دارید که می‌توانید از وجود آن‌ها سپاسگزار باشید.

تمرکز خود را بر قدردانی قرار دهید.

مجددا، من فراهم کردن دفترچه‌ای که در آن چیزهایی که می‌توانید از وجود آن‌ها سپاسگزار باشید را به شما توصیه می‌کنم و اینکه قدردانی روزانه را بخشی از زندگی و کسب و کار خود کنید.

ایده‌هایی برای دفترچه‌های روزانه

من شما را تشویق می‌کنم تا در دفترچه روزانه خود 3عدد از دستاوردها و 3عدد از چیزهایی که نسبت به آن‌ها قدردان هستید را هرروز یادداشت کنید. سعی کنید تا هر دستاورد و چیزهای مورد قدردانی مربوط شما به روزهای خاص خود باشند؛ بنابراین  به جای نوشتن چیزهایی مانند، "من از داشتن کسب و کارم سپاسگزارم"، "من از داشتم خانه‌ام سپاسگزارم" و "من از داشتن خانواده‌ام سپاسگزارم"، داشته‌ها و دستاوردهای خاص را یادداشت کنید.

برای مثال

" من از فروش‌هایی که امروز در کسب و کارم انجام دادم سپاسگزارم، من سپاسگزارم که یک خانه گرم و خوب و لباسی گرم برای پوشیدن دارم." (زیرا امروز بسیار سرد بوده است.)

من سپاسگزارم که خواهم امشب به من زنگ زد تا ببینید جلسه کسب و کارم چگونه برگزار شد، حرف زدن با او بسیار خوب است.

به زودی شما به این فکر می‌افتید که من چیزهای زیادی برای نوشتن دارم." شما می‌توانید یا فقط می‌توانید 3تا از بهترین اتفاقات را بنویسید به بقیه اتفاقات فکر کنید. با انجام این کار شما ارتعاشات خود به کائنات را افزایش داده و بیشتر و بیشتر برای زندگی و کسب و کاری که می‌خواهید جذب کنید، مناسب می‌شوید.

همان‌طور که گفتم، مهم نیست که چقدر دستاوردهایتان کوچک باشد فقط مطمئن شوید که هرروز 3عدد از آن‌ها را در دفترچه خود می‌نویسید.

آیا خوب نمی‌شد اگر...

آبراهام هیکس تمرین عالی و فوق‌العاده ساده‌ای دارد به نام آیا بهتر نبود اگر....

من این تمرین‌ را بسیار دوست دارم، زیرا باعث می‌شود تخیلم به جریان بیفتد.

چند ایده برای این تمرین را می‌خواهم با شما به اشتراک بگذارم

"آیا خوب نمی‌شد اگر این هفته فروش خود را سه برابر می‌کردم.

آیا خوب نمی‌شد اگر هزاران نفر پست‌های من را می‌خواندند و به اشتراک می‌گذاشتند.

آیا خوب نمی‌شد اگر با ..... به سرکار می‌رفتم (اسم کسی را که می‌خواهید مشتاقانه با او به سرکار بروید را در جای خالی بنویسید.

آیا خوب نمی‌شد که فروش کتابم افزایش می‌یافت؟"

نظر شما چیست؟

از قانون جاذبه برای ساخت کسب و کار ایده‌ آل خود استفاده کنید

قانون جذب همیشه کارایی دارد. چه آن را درک کنید چه درک نکنید، بر تمام زمینه‌هایی زندگی و کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد. شما نمی‌توانید انتخاب کنید که آیا بر زندگی شما تاثیر می‌گذارد یا نه، زیرا همواره در حال تاثیرگذاری است؛ شما تنها می‌توانید به صورت عمدی از این قدرت برای جذب زندگی و کسب و کاری که می‌خواهید داشته‌ باشید، استفاده کنید.

 

منبع: MorningBusinessChat

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-02-26 10:04:00
دسته بندی ها