انتظارات ما از seo چیست؟

19 فروردین 1396 - 10:33
بازاریابی اینترنتی - انتظارات ما از seo چیست؟
انتظارات ما از seo چیست؟
امتیاز مطلب: 98%

 seo کمی با بقیه‌ی روش‌های بازاریابی فرق داره و دونستن این اختلافات به ما کمک می‌کنه تا این دوره رو با سرعت بیشتری پیش ببریم و کمپین «seo» موفقی داشته باشیم، یادمون باشه که صبوری یه برتریه. 

اگه به این موضوع به‌عنوان یه فرآیند طولانی نگاه کنیم چیز باارزش‌تری رو به دست میاریم. سئوی کلاه سیاه در گوگل بعد از مدتی به‌عنوان کلاه‌برداری شناخته میشه و حتما گوگل ساختار اون رو کشف می کنه و از طرف دیگه چون زمان زیادی نیازه تا بشه یه استراتژی رو توسعه داد بنابرین از طریق سئوی کلاه سیاه به نمیشه به هدف رسید.

کلیدواژه‌هاتون رو جست‌وجو کنین، محتوای منحصربه‌فردی بسازین، لینک‌های بیشتر و اعتبار بیشتری رو بسازین و هر مشکل فنی ای که در سایت وجوده داره رو حل کنین. سئو یه فرآیند تمام نشدنیه و همیشه کاری برای انجام دادن وجود داره. seo پروژه‌ای نیست که فقط یه بار انجام بشه بلکه فرآیندیه که شما برای مدت طولانی درگیرش میشین.

شما همچنین باید به خاطر بسپرین که موتورهای جست‌وجو لزوماً به‌سرعت به وب‌سایت شما واکنش نشون نمیدن. برای اونها مدت‌زمانی طول می‌کشه تا تغییرات رو در محتوای شما و ساختار کلی وبسایت‌تون کشف کنن و لینک‌های جدید رو در صفحات شما ببینن.

همچنین زمان بیشتری طول می‌کشه تا قبل از نمایش در لیست نتایج  موتور جست‌وجو ساختار کلی محتوای سایت شما به بر مبنای مرتبط بودن و معتبر بودن ( با این مفاهیم در مقاله بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چیست؟ آشنا شوید ) ارزیابی بشه. صبور بودن و راست‌گو بودن نسبت به استراتژی‌ای که دارین به شما کمک می‌کنه تا با تمرکز بیشتری روی فرآیند seo که برنامه‌ریزی کردین تمرکز کنین.

چیز دیگه‌ای که باید در طول انجام seo توقعش رو داشته باشین تغییرات موتورهای جست‌وجوست. خیلی مهمه که بدونیم و بپذیریم که ما روی این موضوع هیچ کنترلی نداریم. موتورهای جست‌وجو همیشه می‌خوان محصولاتشون رو ارتقا بدن تا به مردم برای دسترسی به اطلاعاتی که می‌خوان کمک کنن و اونها همیشه چیزهای جدیدی رو امتحان می‌کنن.

گاهی این تغییرات الگوریتمی هستن. بقیه‌ی تغییرات بیشتر مربوط به امکانات و یا راه‌های مختلف ارائه‌ی محتواهای مختلف به کاربرها هستن. موتورهای جست‌وجو برای افزایش راحتی کاربرهاشون همواره در حال تغییرن. پس به نفع ماست که از این تغییرات به بهترین شکلی که می تونیم استفاده کنیم.

یکی از بزرگ‌ترین توقعات برای داشتن کمپین موفق «seo» اینه که بدونین شما برای دو مخاطب بهینه‌سازی رو انجام میدین؛ موتور جست‌وجو و انسان‌های واقعی.

 واقعاً خیلی آسونه که روی چیزی که فکر می‌کنیم موتورهای جست‌وجو تو سایت ما دنبالش هستن تمرکز کنیم، اما مخاطب‌های واقعی که تجارت رو در وب‌سایت شما به وجود میارن مردم هستن. اگرچه ممکنه که اونها هرگز ما رو نبینن و حتی ممکنه در صفحه‌ی نتایج موتور جست‌وجو هم ما رو پیدا نکنن اما باز هم این مردم هستن که سود ما رو تأمین می‌کنن.

جای خوشحالیه که موتورهای جست‌وجو این موضوع رو می دونن. هدف نهایی موتورهای جست‌وجو اینه که نتایجی رو ارائه بدن که مردم اونها رو مفید و کمک‌کننده می‌دونن.

 اگه شما اعتبار و محتوای جذابی برای مردم بسازین و این کار رو به نحوی انجام بدین که برای مخاطب‌های کامپیوتری نیز راحت باشه هدف نهایی و طولانی‌مدت موتورهای جست‌وجو نیز این خواهد بود که پاداشتون رو به شما بدن.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2017-05-08 11:27:00
دسته بندی ها