• دسترسی همیشگی به جدیدترین ویدیوها و مطالب انگیزشی به زبان فارسی -

چگونه سئو تجارت شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

19 فروردین 1396 - 8:35
چگونه سئو تجارت شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

اگه شما مشغول تجارتین باید بدونین که منافع واقعی و مشخصی برای داشتن استراتژی مداوم بهینه‌سازی موتور جستجو وجود داره. در ادامه با یوکن همراه باشید.

در حال حاضر به کمک ابزارهای موجود بیشتر از هر زمان دیگه­ ای می­تونین تلاش­ های «سئوی» خودتون رو به‌عنوان یه کانال بازاریابی اندازه‌گیری کنین. اگرچه موتورهای جست‌وجو هزینه‌ای رو برای ایندکس کردن صفحات وبسایت­تون از شما نمی­ گیرن اما برنامه‌ریزی و به‌کارگیری «سئو» کاملاً مجانی نیست.

شما باید زمان، پول و منابعی رو برای انجام این کار صرف کنین. خبرِ خوب اینه که فعالیت‌های سئو می­تونه به شما کمک کنه تا به بازار بزرگی دسترسی داشته باشین، بازدیدکنندگان هدف رو جذب کنین و تأثیر تلاش هاتون رو بر اساس بازگشت سرمایه­تون اندازه‌گیری کنین.

در هر ثانیه از روز محتوای بیشتری بر روی اینترنت قرار می­گیره و مشتری‌های شما به موتورهای جست‌وجو نیاز دارن تا بهشون کمک کنن شما رو پیدا کنن. درواقع هر چی اینترنت گسترده‌تر می شه استفاده از موتورهای جست‌وجو هم افزایش پیدا می­کنه.

مردم برای سوال­هاشون دنبال جواب می­گردن. برای خرید محصولات، برای پیدا کردن جایی برای خوردن غذا، برای رزرو کردن بلیط، برای رسیدن به اخبار مورد نظرشون و تقریباً برای هر کاری که می­کنیم شروع آنلاینی رو با جست‌وجو کردن داریم و این کار دیگه فقط با کامپیوترهای شخصی انجام نمی­شه؛ انفجار گوشی‌های همراه و تبلت های متصل به اینترنت به این معنی ست که ما در هر نقطه‌ای از دنیا به موتورهای جست‌وجو دسترسی داریم.

آنچه مردم جست‌وجو می­کنن چیزهای زیادی رو از تمایلات اونها یا اقدام‌هایی که می­خوان در زمان مشخصی انجام بدن میگه  و این موضوع به شکل سنتی هدف نهایی تحقیقات بازاریابی بوده.

آگه کسی دنبال «مسیرهای پیاده‌روی در کالیفرنیا» یا «جایی برای خرید یه دوربین دیجیتال» می­گرده به‌عنوان یه بازاریاب، خیلی ساده ست که بفهمیم که اونها دقیقاً دنبال چی می­گردن.

نقش موتورهای جست­وجو اینه که درخواست‌های کاربرها رو به صفحات مربوطه ارجاع بدن. مثلاً آگه شما دوربین میفروشین این برای شما به این معنیه که می­تونین محتوای مرتبطی رو بسازین که نیازهای جست‌وجو کننده رو در همون لحظه اول برآورده کنه. «سئو» ی خوب اساساً می­تونه بازدیدکنندگان هدف زیادی که احتمالاً به دنبالشون هستین رو برای شما تأمین کنه.

اما علاوه بر اون، یکی از بزرگ‌ترین مزایای بهینه‌سازی موتورِ جست‌وجو تواناییِ اندازه‌گیری نتایج تونه.

می­شه از داده‌های تحلیلی وب‌سایت تون برای فهمیدن اینکه چه میزان در جذب مخاطب از موتورهای جست‌وجو موفق بودین استفاده کنین.

 می­تونین ببینین که فعالیت‌های اون کاربرها در جهت اهداف تجاری شماست یا نه. اثربخشی محتواتون رو در جذب و پیشرفت کاربرها در طول دوره‌ی فروش ارزیابی کنین و می تونین بفهمین که اونها در وب‌سایت شما چه کارهایی رو انجام میدن و چه کارهایی رو انجام نمیدن و در آخر می تونین با اضافه کردن واحد پولی به محاسباتتون؛ بازگشت سرمایه از کانال «سئو» رو دقیقاً اندازه‌گیری کنین.



هیچ دیدگاهی ثبت نشده است



برای ارسال دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

دسته بندی ها