معرفی چند ابزار که توصیه می‌شود در بازاریابی از آن استفاده کنید

27 شهریور 1399 - 6:05
بازاریابی - معرفی چند ابزار که توصیه می‌شود در بازاریابی از آن استفاده کنید
معرفی چند ابزار که توصیه می‌شود در بازاریابی از آن استفاده کنید
امتیاز مطلب: 98%

برای بازاریابی معمولا از اینستاگرام، توییتر و فیس بوک استفاده می شود. برخی افراد حتی از مزایای ADWord گوگل نیز کمک می‌گیرند. اینها پلت‌فرم‌های بسیار شناخت‌شده و عامی هستند که عموم بازاریابان، از مزایای آن‌ها در کار خود بهره می‌برند. اما گاهی اوقات برای تاثیرگذاری بیشتر، به متفاوت بودن، برجسته بودن و پیشرفت کردن نیاز است. از این رو قصد داریم در این مقاله ابزارهایی که به شما کمک می‌کند و باعث پیشرفت بازایابی شما می‌شود را معرفی کنیم. در ادامه با یوکن همراه باشید:

Instagram Advertising

 شش ماه پیش، تنها برند های کوکا کولا و یا نایک در دنیا می توانستند از Instagram Advertising  استفاده کنند، اما در حال حاضر همه افراد می توانند این کار را انجام دهند. تنها کافیست این تبلیغات را با کمی هزینه به طور مستقیم در Facebook ad manager خود منتشر کنید. با این کار به صورت هدفمندتری بازاریابی خواهید کرد. قبل از اینکه این سرویس، محبوب و گران شود، دست به کار شوید.

بهبود صفحات فرود

بیشتر بازاریابان یک تبلیغ عمومی درست می کنند و آن را مستقیما به روی صفحات وب سایت قرار می دهند. در حال حاضر، افراد برای  اینکه دریابند که شما برای فروش چه محصولاتی تلاش می کنید، زمان زیادی صرف نمی کنند؛ پس باید محصول شما، خاص و آماده ی ارائه باشد. همچنین به خاطر داشته باشید که  یک تبلیغ خلاقانه روی صفحات برجسته و پربیننده می تواند کمک زیادی به فروش کند. همیشه یک راه آسان را برای ارتباط با مشتری ایجاد کنید. می توانید از ابزاری مانند Unbounce استفده کنید. این سرویس نه تنها امکان تست A/B صفحه فرود را برای شما فراهم می کند، بلکه به مدت 30 روز به صورت رایگان می توانید از آن بهره ببرید.

Moz

این روزها همه در دنیای رقابت زندگی می کنند. اگر فردی مدعی باشد که به روند کاری رقبا توجهی ندارد، ادعای کذبی کرده است و یا اگر هم این چنین باشد، راه غلطی را در پیش گرفته است؛ زیرا ماندن در صحنه ی رقابت، باعث پیشرفت خواهد شد. ابزار Moz، رصد کردن خود و دیگران را برای شما آسان کرده است. با دانستن معیار هایی مانند domain authority، page authority  و  backlink trackers می توانید به راحتی جایگاه خود را در موتورهای جست و جو بررسی کنید. Moz هم مانند  unbounce  به مدت 30 روز، سرویس خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

پادشاه تولید محتوا شوید

بهترین راه ایجاد یک برند، تولید محتوای خوبی است که باعث جلب توجه دیگران شود؛ به طوری که کسب و کارهای دیگر، وب سایت ها و خبرنگاران در تلاش باشند تا محتوای شرکت شما را به اشتراک بگذارند. محتوای کاری خود را انتخاب کرده و سپس شروع به نوشتن کنید، از این طریق می توانید برند خودتان را ایجاد کنید.

می توانید با خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران نشریات به صورت مستقیم درباره موضوعات مختلف صحبت کنید و اطلاعاتتان را ارائه دهید. با این کار خواهید دید که بازدیدکنند گان زیاد می شوند و ترافیک سایتتان گسترش می یابد.

پست مستقیم الکترونیک

آخرین ابزاری که می خواهیم پیشنهاد دهیم بهترین گزینه است، زیرا همه ی افراد می توانند ایمیل ارسال کنند. البته این مشکل نیز وجود دارد که 98 درصد از گیرندگان، ایمیل هایی که از طرف شرکتی ارسال شود را پاک می کنند و به آن توجهی ندارند. برای ایجاد توجه بیشتر و همچنین اطمینان از اینکه گیرنده ایمیل برای خواندن ایمیل ارسالی شما مشتاق شود، می توانید از برنامه postable استفاده کنید، این ابزار به شما کمک می کند کارت های شکیل و خلاقانه ای را با پاکت های زیبا مستقیما به مخاطبین تان ارسال کنید، درست است که این کار هزینه‌ی بیشتری نسبت به ایمیل مستقیم دارد اما تاثیرگذارتر خواهد بود. خلاق باشید و برای هر مشتری با سلیقه خاص یک کارت بفرستید و منتظر پاسخ باشید. منحصر به فرد بودن باعث پیشرفت و موفقیت خواهد شد.

برای یک بازاریابی خوب و موثر باید متفاوت بود. تا زمانی که کارهایی که دیگران انجام می دهند را تکرار کنید پیشرفت نخواهید کرد. کمی هزینه کنید و برای بازاریابی خود از این ابزارها استفاده کنید تا تاثیر گذاریتان بیشتر شود.

منبع: TECH

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-09-05 16:58:09
دسته بندی ها