8 نکته برای جذب فالورهای بیشتر در اینستاگرام

9 شهریور 1396 - 8:00
بازاریابی اینترنتی - 8  نکته برای جذب فالورهای بیشتر در اینستاگرام
8 نکته برای جذب فالورهای بیشتر در اینستاگرام
امتیاز مطلب: 97%

اینستاگرام یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی است. انسان ها توجه زیادی به تصاویر نشان می دهند، به همین دلیل است که داشتن تعداد فالورهای زیاد در شبکه های اجتماعی بصری مثل اینستاگرام، برای برندها در اولویت قرار دارد. با یوکن همراه باشید:

جسیکا سورکین که با نام کاربری thehandyj در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام شناخته شده است، در یک دوره ی زمانی کوتاه به بیش از 277000 فالور دست یافت. البته تعدادی از فالورهای او NSFW هستند.

جسیکا سورکین بر این باور است که درمان همه ی دردها، خنده و خوشحالی است و اعتقاد دارد که می تواند در شبکه  های اجتماعی افراد زیادی را بخنداند و این برایش خوشایند است. او با مسخره کردن خودش که موجب خندیدن مردم شود، مشکلی ندارد و به همین دلیل اینستاگرامش را راه اندازی کرد تا بتواند با تعداد بسیاری از افراد ارتباط برقرار کند و مطالب خنده داری را تا جایی که ممکن است با آنها به اشتراک بگذارد. در اینجا 8 نکته که باعث ایجاد تعداد زیاد فالورهای او شده است را از زبان او نقل می کنیم،

1. یک موضوع را انتخاب کنید و سازگار با آن باقی بمانید.

"تعداد زیادی حساب کاربری وجود دارد.  من همیشه در این فکر بودم چه موضوعی را انتخاب کنم تا متفاوت باشم. همه ی پست های من یک هدف دارند آن هم خنداندن مردم است. شما باید روی مطالب مشخصی تمرکز کنید و جلو بروید، اگر این طور نباشد افراد شما را آنفالو می کنند."

2. طبق یک برنامه پست بگذارید.

"شما حداقل باید روزی یک پست در اینستاگرام داشته باشید. اگر طی یک هفته یا چند روزی پست نگذارید پیشرفت نمی کنید. فالورها زمانی که شما را فالو می کنند توقعاتی دارند و مهم است که شما این توقعات را به جا آورید.

هر پستی که می گذارید یک شانس برای جذب فالورهای جدید است. به طور مثال، هر پستی که من می گذارم، حداقل 300 کامنت دارد و حدود 95 درصد از آنها، افرادی را  که می شناسند و می دانند که از پست من خوششان می آید را تگ می کنند. حال اگر  فرد جدیدی که تگ شده است، از پست من خوشش بیاد من موفق شده ام فالور جدیدی پیدا کنم."

3. از هشتگ های هوشمندانه استفاده کنید.

"با الگوریتم های جدید، هشتگ ها خیلی با ارزش شده اند. شما به این نیاز دارید که در جست و جوی  هشتگ های مرتبط با هدف مخاطبانتان، دیده شوید. به یاد داشته باشید که هر پست حداقل به 30 هشتگ نیاز دارد. در واقع من همیشه از 30 هشتگ برای پست های خود استفاده می کنم. در واقع لیستی از تاثیر گذار ترین هشتگ ها دارم و به سادگی  آن را  بعد از هر پست در بخش کامنت کپی پیست می کنم.  توجه داشته باشید که بهتر است که از نوشتن هشتگ ها در قسمت کپشن تصویر، اجتناب کنید، زیرا مانع رساندن پیام شما می شود."

4. از ویژگی برچسب جغرافیایی اینستاگرام استفاده کنید.

"مکان و موقعیت جغرافیایی عکس های خود را مشخص کنید؛ برای مثال، زمانی که من پستی درباره قهوه می گذارم، استارباکس را تگ می کنم. در این صورت افرادی که به استارباکس علاقه دارند و آن را در قسمت هشتگ مکانی جست و جو می کنند ممکن است پست من را ببینند و از آن خوششان بیاید و من را فالو کنند."

5. در زمان های مناسب برای مخاطبانتان پست بگذارید.

"اگر در لس آنجلس هستید و زمانی که بیدار می شوید، پست می گذارید، بدانید همه ی افرادی که در East Coasters هستند پست شما را نمی بینند. شما باید زمان هایی که بیشتر مخاطبانتان در اینستاگرام هستند را جست و جو کنید و در آن زمان ها پست بگذارید.

با توجه به تحقیقات من، افراد قبل از خوابیدن علاقه به خواندن و دیدن چیزهای خنده دار دارند. من همیشه بیشترین فعالیت های خود را هنگام شب انجام می دهم و بهترین پست هایم را در همان محدوده های زمانی خوابیدن می گذارم."

6. محتوای خوب و قابل اشتراک گذاری انتخاب کنید.

نه تنها مطالبتان باید مرتبط و زیبا باشد بلکه باید بسیار جالب و قابل اشتراک گذاری باشد. توجه داشته باشید که هیچ کس جمله زیبای شما و یا گفته های خنده دارتان را با وجود واتر مارکر پررنگی که در همه جای آن درج شده است، به اشتراک نمی گذارد. (واتر مارکر بک نوشته یا همان امضای عکاس است که در قسمتی از تصویر قرار داده می شود و به صورت معمول در پایین نوشته می شود.) معمولا از یک نوشته یا لوگوی  شفاف برای واتر مارکر استفاده می شود که لطمه ای به زیبایی تصویر نزند. اگر می خواهید عکس زیبای شما را به اشتراک بگذارند، باید بدانید با وجود یک تبلیغ بر روی آن، کسی آن را به اشتراک نمی گذارد، از طرفی اگر افراد پست های ما را به اشتراک بگذارند، باعث پیشرفت حساب کاربری ما خواهند شد.

7. مطالبی که خودتان ایجاد کرده اید را واترمارکر گذاری کنید.

همه ی مطالب اصلی باید واترماکر شوند، تا اگر آن را به اشتراک گذاشتند، مخاطبان بدانند که مطالب برای چه کسی است. افراد از پست های شما اسکرین شات می گیرند و آن را به اشتراک می گذارند به همین دلیل شما باید با واترمارکر کردن مناسب و معقول که به زیبایی تصویر لطمه نزند، از محتوای اصلی محافظت کنید؛ این کار  باعث افزایش ارزش حساب شما می شود .توجه داشته باشید که باید یک واترمارکر خوانا ایجاد کنید.

8. حساب های مرتبط و بزرگتر را در عکس های خود تگ کنید.

اگر برای مثال مطلبی درباره یک خواننده معروف می گذارید، صفحه ی  شخصی، مدیر برنامه هایش، حساب های کاربری طرفداران پاپ  و ... را نیز تگ کنید . با این کار آن ها از وجود صفحه ی شما اطلاع پیدا می کنند و ممکن است شما را فالو کنند. همچنین اگر فرد خوش شانسی باشید، امکان دارد پست شما را در صفحاتشان که فالورهای بیشماری دارند، به اشتراک بگذارند و باعث پیشرفت شما شوند. با تگ کردن این افراد فرصت دیدن شدن خود را چند برابر کنید.

 

منبع: Entrepreneur

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2019-11-25 12:44:45
دسته بندی ها