گزارش اختصاصی یوکن از همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی

11 دی 1395 - 11:10
کار آفرینی - گزارش اختصاصی یوکن از همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی
گزارش اختصاصی یوکن از همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی
امتیاز مطلب: 95%

قرار است در 30 آذر، یعنی شب یلدا، هر سال اکوسیستم استارتاپی ایران به دلایل بسیار از جمله جذاب بودن و نوپا بودن این اکوسیستم، دور همی بزرگی را شکل دهند و در فضای دوستانه و مثبت از بیم ها و امیدهایشان، از آرزوها و دغدغه هایشان  نسبت به  روزهای پیش رو با یکدیگر سخن بگویند و تمام علاقه مندان به کارآفرینی و مفاهیم استارتاپی را هم به این دورهمی دعوت کنند.

اکبر هاشمی به عنوان دبیر همایش "یلدای کارآفرینان استارتاپی" هدف از  این دورهمی فرهنگی و مثبت در اکوسیستم استارتاپی ایران را گردهمایی فعالان و بازیگران کلیدی اکوسیستم استارتاپی و مطرح کردن دغدغه ها، بیم ها  و امیدهای آنها عنوان کرد. شب یلدا فرصتی برای همدلی و همزبانی کسب و کارهای استارتاپی، ایستادگی در این فضا و خالی نکردن میدان با وجود تمام موانع و چالش ها است. جدای از رقابت های بین استارتاپ ها برای کسب سهم بیشتری از بازار، در این محفل بسیاری از فعالان این حوزه در یلدای 95 دور هم جمع شدند، تا از نزدیک دغدغه و صدای همدیگر را بشنوند.

یلدای کارآفرینان استارتاپی 95 از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 30 آذر ماه در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران آغاز شد و تا ساعت 7 عصر به طول انجامید. بسیاری از فعالان بخش های مختلف استارتاپی، فروش زودهنگام بلیت همایش و  تعامل مثبت بین گروه های استارتاپی در طول این همایش، فعالیت ها و اقدامات این چنینی می تواند الگو و جنبشی مثبت برای توسعه و گسترش پویایی اکوسیستم استارتاپی ایران باشد. این دورهمی یلدایی شامل سه پنل بود.

مهترین حامیان این همایش بسیاری از استارتاپ ها و سایت های موفق بوده اند که عبارتند از: سایت شنبه، باشگاه موفقان، روزانه اصفهان امروز، کلوپ مدیران، مجله کارآفرینان موفق، سایت آی تی ایران، ایوند، بانی، راه پرداخت، کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی، مامان پز، میوا، روزنامه ایران، اتاق بازرگانی اصفهان، همفکر مشهد و .... 

 

در ادامه می توانید آنچه در "همایش یلدای کارآفرینان" گذشت را در قسمت های زیر دنبال کنید :

 

منبع: UCAN

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2017-08-01 11:51:00
دسته بندی ها