​​​​​​​راهنمای جامع مارکتینگ در اینستاگرام - قسمت سوم

30 اسفند 1395 - 5:10
بازاریابی اینترنتی - ​​​​​​​راهنمای جامع مارکتینگ در اینستاگرام - قسمت سوم
​​​​​​​راهنمای جامع مارکتینگ در اینستاگرام - قسمت سوم
امتیاز مطلب: 98%

در سرتاسر سیاره زمین، بیش از 500 میلیون نفر از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنند. جالب تر این که، حدود 60 درصد این کاربران هر روز اینستاگرام خود را چک می کنند. وقتی به آمار عکس ها و ویدیو های منتشر شده در روز نگاهی می اندازیم، اوضاع هیجان انگیز تر نیز می گردد. ما در این مقاله در مورد تکنیک های جامع استراتژی اینستاگرام با شما صحبت خواهیم کرد. با یوکن همراه باشید. 

روش یافتن بهترین زمان بندی برای انتشار محتوا در اینستاگرام

با الگوریتم نشان دادن محتوای جدیدی که اینستاگرام از آن پیروی می کند، زمان بندی ارسال پست ها برای برند ها اولویت خاصی پیدا نموده است. در ادامه به شما کمک خواهیم کرد تا در بهترین زمان ممکن، پست های خود را، مطابق با استراتژی بازاریابی آنلاین برندتان برای مخاطبین خود ارسال کنید.

  • دوشنبه و پنجشنبه بیشترین تعامل در پست ها مشاهده می شود
  • 8 تا 9 صبح مشرق، بهترین زمان برای انتشار پست در روز می باشد

توجه داشته باشید که برای هر پروفایل، این زمان می تواند متفاوت باشد. با آزمون و خطا و همچنین، استفاده از تجربه دیگران می توانید بهترین زمان خود را پیدا کنید.

3 نکته برای افزایش نرخ تعامل اکانت شما

1. استفاده از UGC

UGC، همانطور که اشاره کردیم، به محتوایی که کاربران تولید می کنند گفته می شود. کاربران با انبوه ایده های ناب خود، می توانند گنجینه ای از محتوای با ارزش را برای هر برندی تولید کنند. آن ها سبک و روش برخورد جدیدی را، با محصول شما معرفی می کنند و دیگران را نیز، تشویق به انجام این کار می نمایند.

2. در تصاویر از صورت انسان بهره بگیرید

نتایج یک تحقیق، نشان داده اند که استقبال عمومی، نسبت به عکس هایی که فردی در آن حضور دارد، به طور میانگین 30 درصد بیشتر می باشد. پس اطمینان حاصل کنید که از این دسته عکس ها در پروفایل خود، به میزان کافی داشته باشید.

3. عکس های اینستاگرام خود را در شبکه های دیگر نیز منتشر نمایید

وقتی عکسی را از اینستاگرام، به یک شبکه اجتماعی دیگر منتقل می کنید، به طور معمول تعامل بیشتری را نسبت به عکس های دیگر دریافت خواهید کرد. زیرا دامنه مخاطبان شما گسترده تر خواهد شد.

اندازه گیری نتایج

دنبال کردن روند رشد استراتژی شما، برای موفقیت هر برندی ضروری است. به این وسیله، شما قادر هستید تا محتوای موفق تر را بیشتر تکرار کنید، و روی عکس های ناموفق خود تلاش بیشتری اعمال نمایید.

یک معیار عمومی برای استقبال پست های اینستاگرام، نرخ تعامل می باشد. روش محاسبه آن به این ترتیب است:

تعداد لایک + تعداد کامنت / میزان فالوور

به طور مثال فرض کنید عکسی از یک پروفایل،  210 لایک و 8 نظر دریافت نموده است. در زمان انتشار پست، فرض کنید این پروفایل  12343 فالوور داشته است. در نتیجه نرخ تعامل با یک حساب ساده، 1.78 درصد به دست می آید.

نتیجه

هر چقدر در توسعه استراتژی اینستاگرام خود پیش می روید، به نکات جدیدی خواهید رسید. نکته مهم این است که همواره، استراتژی موفق خود را در جهت بهتر شدن سوق دهید. شاید موفقیت در هیچ شبکه اجتماعی، کار آسانی نباشد، اما با روش درست و با برنامه ریزی مناسب، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود. در راه ساخت یک اکانت پرطرفدار در اینستاگرام، موفق باشید!

 

راهنمای جامع مارکتینگ در اینستاگرام - قسمت اول

راهنمای جامع مارکتینگ در اینستاگرام - قسمت دوم

راهنمای جامع مارکتینگ در اینستاگرام - قسمت سوم 

 

منبع: bufferap

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2017-12-09 13:15:39
دسته بندی ها